تو به من خنديدي شعر و شاعری
نویسنده : kbb - ساعت 1:55 روز جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,

 

*تو به من خنديدي و نمي دانستي

من به چه دلهره از باغچه همسايه سيب را دزديدم

باغبان از پي من تند دويد

سيب را دست تو ديد

غضب آلود به من كرد نگاه

سيب دندان زده از دست تو افتاد به خاك

و تو رفتي و هنوز،

سالهاست كه در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تكرار كنان مي دهد آزارم

و من انديشه كنان غرق در اين پندارم

كه چرا باغچه كوچك ما سيب نداشت

 

 

"حميد مصدق خرداد 1343"

 

 



نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت19:33---6 خرداد 1390
سلام به دوست گلم. امیدوارم حالت خوب باشه. یه مطلب گذاشتم در مورد آمهایی که با احساس دیگران بازی میکنند بنام مریم ایزدی خواهشا بهم سربزن ونظر بده چون نظر دوستام در مورد این پست برام مهمه
پاسخ: علیک سلام داداش رو چیشم حتماً میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: